• test1
  • test2
  • test4

*

Za duševno stisko

Za duševno stisko

Vsakdo od nas včasih pride v obdobje, ki je bolj intenzivno in naporno. Takrat pomaga pogovor ...
Za podjetnike

Za podjetnike

Uspešnost v podjetništvu od posameznika zahteva znanje, izkušnje, fleksibilnost in hitro prilagajanje ter dobro soočanje s stresnimi situacijami. Postanite še boljši, vendar ne na račun stresa!
Za športnike

Za športnike

Si želite do konca izkoristiti svoje potenciale. Psihološki trening je lahko vaša zmagovalna prednost!

Zadnje objave na blogu

Kaj nas naredi močnejše?

Bolj kot sam stres, je pomemben naš odnos do njega ter reakcija na situacijo.
Stališča in prepričanja oblikujejo tudi fizični odziv na stres.
Zgodilo se bo tisto kar verjameš!

Graf izziva

Kako priti do idealne pozicije, ko napredujete ter so stvari v življenju zabavne?
Preberite si kako jahati na valu izziva in ujeti ravnovesje med stresom in dolgčasom!

Psihološke priprave kadetov in mladincev SZS

V februarju 2016 so v Mariboru potekale reprezentančne priprave Sabljaške zveze Slovenije. Priprav so se udeležili sabljači, ki so tekmovali na Evropskem mladinskem in kadetskem prvenstvu v Novem Sadu.

Vzljubi svoje telo – članek v reviji Jana

Jaz in Metka Kuhar o izgledu, zdravju ter pozitivnem odnosu do svojega telesa, v kontekstu današnjega življenjskega stila, medijev in vzgoje.

Mnenja strank

Špela Rogelj

Psihološke priprave športnikov

“Zdaj uživam v treningu. Skozi to, da uživam popravljam tehniko. Ko sem jo poskušala spreminjat na silo je bilo samo še slabše…”  Špela Rogelj

Antistres coaching

Po pol leta lahko rečem, da sem na osebnem in službenem nivoju dvignil razumevanje in moje delovanje na neprimerljivo višjo raven…”  Iztok, 30 let

Psihološko svetovanje za pozitivno samopodobo, hujšanje in zdravo prehranjevanje

“Psihoterapija mi je dala širši vpogled vase kot programi povezani s prehranjevanjem ali hujšanjem. To je učenje za življenje in spremembo življenjskega stila, ki ni povezano le s hrano. Pri meni so diete in podobni programi povzročili to, da sem se non stop ukvarjala le s to težavo. Psihoterapija pa mi je dala moč, voljo in  spodbudo za to, da lahko prenesem težke dni,  razumem kaj me vodi v negativno početje ter kako se drugače soočiti s stresom in neprijetnimi dogodki.” Teja, 26 let