Program je namenjen športnikom. Ponudi 4 področja, ki vam lahko pomagajo izboljšati treninge, rezultate, zdravje in počutje.

VRHUNSKI ŠPORTNIK

S čim lahko izboljšam svoj trening in rezultate? 

  • S prilagoditvijo treninga glede na fizioterapevtsko oceno drže.
  • S psihološkimi pripravami.
  • S sprostitvenimi, dihalnimi in vizualizacijskimi tehnikami.
  • S primerno hrano.

 Več o posamičnih dejavnostih:

– Prilagoditev treninga glede na fizioterapevtsko oceno drže

V enem srečanju s fizioterapevtko Martino Mihič boste dobili oceno drže in set korekcijskih vaj prilagojenih na vaše individualno stanje.

slaba_drza

Kako poteka srečanje?

V okviru telesne drže individualno ocenimo in pogledamo asimetrije telesa. Te so najpogostejši vzrok za mišična neravnovesja, napravilno obremenjevanje sklepov, posledično pa za nastanek poškodb. V okviru telesne drže pogledamo položaj medenice, zasuk trupa, postavitev lopatic, morebitni zasuk glave in obremenitev stopal. Na osnovi ocene,  vam damo napotke kako korigirati in vzdrževati telesno simetrijo. Dobite nekaj vaj, ki so prilagojene vašemu stanju in vašim potrebam. V primeru, da to ne zadostuje, lahko obiščete manualno terapijo, s katero hitreje in bolj učinkovito pomagate telesu k boljšemu zdravju. Z vajami nato vzdržujete pridobljeno simetrijo telesa in dobro počutje.

Več o Martini si lahko preberete na http://sentoria.si/

– Psihološke priprave

Psihološke priprave potekajo kot individualna enourna svetovanja. Dolžina priprav je odvisna od specifičnih težav in ciljev. Priprave izvaja psihoterapevtka in coach Tanja Maljevac.

vrhunski sportnik psihološke priprave

Kdaj pridejo v poštev psihološke priprave?

Ko se soočate z neprijetnimi čustvi (strah, jeza, …), omejujočimi prepričanji in slabimi spomini, ki negativno vplivajo na vaše treninge, tekme in druga življenjska področja. Lahko vam jemljejo vašo mentalno energijo, vas blokirajo pri najboljši rešitvi ali pa povzročijo, da vaše telo ne deluje optimalno (težave z dihanjem, prekomerna ali prehitra zategnjenost mišic, bolečine itd.). Delam z EMDR (Eye movement desensitization and reprocessing) tehniko, ki je zelo učinkovita za predelavo stresnih dogodkov iz preteklosti (poškodba, negativna izkušnja, itd.), ki podzavestno ali zavestno vplivajo na nivo vaših dosežkov.  Z njo vplivamo tudi na negativne vzorce in omejujoče prepričanj, kot so: ”Ne bo mi uspelo. Nisem dovolj dober. Čez to točko ne zmorem napredovati.” itd.

Več o mojem delu s športniki.

– Stres, sprostitvene in vizualizacijske tehnike

Delavnica zajema teorijo in prakso.  Vključuje predavanje o aktivaciji možgan v povezavi z optimalnimi dosežki v športu ter o stresnih in sprostitvenih mehanizmih ter njihovem vplivu na telo. Nudi pregled in preizkus vaj z osnovami dihalnih tehnik, progresivne mišične relaksacije, imaginacije, vizualizacije in hitre tehnike za sprostitev stresa.  Delavnico izvaja Tanja Maljevac.

meditation

Cilj:

  • razumeti kako stres (na tekmah, pomembnih dogodkih …) vpliva na možgane in telo ter kako zmanjšati njegov negativen vpliv,
  • spoznati različne tehnike, ki pozitivno vplivajo na aktivacijo možgan (tako tudi posamezniki vidijo katera je najbolj primerna za njih),
  • čas za pogovor o specifičnih težavah udeležencev.

 – S hrano do več energije in boljših rezultatov

Namen hrane, ki jo uživamo je, da nas oskrbi z energijo, ki jo potrebujemo za normalno delovanje telesa. Za športnike, ki pri svojih podvigih porabijo večje količine energije, je še toliko bolj pomembno, da jih nadomestijo s kakovostno in primerno hrano. ‘Si to kar ješ’ je morda res oguljena fraza, vendar v veliki meri drži.

Na delavnicah se ne bomo pretirano ukvarjali s teorijo, temveč  se bomo posvetili praktičnim napotkom, ki jih lahko uporabimo v vsakdanjem življenju. Na vsaki delavnici  bomo skupaj pripravili in degustirali okusne jedi, udeleženci pa dobijo izročke z recepti in praktičnimi nasveti.

zdrava hrana

Program vključuje dve triurni delavnici.

1. delavnica odgovarja na vprašanja kot so:

  • Ko se naveličaš skute in piščanca ali kje za vraga še dobiti beljakovine?
  • Zakaj je ajdova kaša boljša od pašte in kako se razlikujejo ogljikovi hidrati?

2. delavnica zajema vsebine kot so:

  • Tekoča energija in majhni grižljaji za hitre rešitve, ko nimaš časa pretirano žvečiti.
  • Kako se izogniti temu, da našo kuhinjo preplavijo eksotične vrste ali Kakšne dodatke v resnici potrebujemo?

Delavnice  izvaja Sara Jager, Integrative Nutrition Health Coach.

– Individualni prehranski coaching

Za tiste, ki si želijo več in so se pripravljeni odpraviti na pot poslušanja svojega telesa je na voljo tudi  individualni coaching, kjer se posvetimo iskanju vašega optimalnega načina prehranjevanja in življenjskega sloga.

 

Ime (obvezno)

Priimek (obvezno)

E-Mail (obvezno)

Telefon

Sporočilo (obvezno)

Označi polje spodaj