Učinkovita komunikacija je temelj dobrih odnosov

Kakorkoli gremo, s sabo nosimo globoke vzorce in prepričanja vezana na komunikacijo. Zaradi njih komunikacija na delovnem mestu ni ločena od tiste v družini ali med partnerjema. Naše življenje lahko postane slalom med konflikti ali pa izogibanjem le tem. To lahko blokira naše odnose in učinkovitost dela. Po drugi strani pa negativni konflikti niso nujno zlo. Možno je komunicirati drugače! Izraziti svoje želje in dobiti kar želimo, brez da bi s tem prizadeli drugo osebo. 

shutterstock_182332070

Ko v komunikaciji pravilno razberemo kaj druga oseba potrebuje, ji lahko ponudimo rešitev in podporo, pa naj bo to partner ali stranka. S tem povečamo svoje in njihovo zadovoljstvo. 

Komu so namenjene?

Posameznikom:

  • ki se velikokrat počutijo neslišane in nerazumljene,
  • ki težko rečejo ne, brez občutkov krivde,
  • ki se srečujejo s konflikti v službi ali partnerskem odnosu,
  • ki si želijo, da bi jih otrok poslušal, 
  • ki si želijo, da bi komunicirali asertivno in lahko dobro predstavili sebe, svoje ideje in produkte, 
  • ki si želijo, da bi poslovna pogajanja speljali bolje,
  • ki si želijo, da bi bolje razumeli svoje stranke, sodelavce, partnerje itd, 
  • ki ne znajo (si ne upajo) izrazit svojih želja, idej, potreb na tak način, da bi bile sprejete/slišane na drugi strani,
  • ki si želijo komunicirati bolj učinkovito,
  • ki potrebujejo znanje za učenje drugih (če delate ali boste delali na področju psihoterapije, izobraževanje, vodenja projektov, timov …).

Prijava na delavnico 

Ime (obvezno)

Priimek (obvezno)

E-Mail (obvezno)

Telefon

Izboljšajte komunikacijo – olajšajte si odnose!

KOMUNIKACIJA_2

    • V delavnici bomo skozi igre vlog predstavili različne stile komuniciranja. Ti odražajo različne osebnostne lastnosti, stanja in naše potrebe. Ko razumemo ozadje komunikacije (želje, potrebe, karakter) lahko reagiramo drugače. Ko ozavestimo vzorce in njihove negativne vplive lahko stopimo na pot spreminjanja naše komunikacije. Ko vidimo zakaj drugi (partner, stranka, otrok, prijatelj itd.) komunicira  na določen način, mu lahko naše sporočilo približamo na tak način, da bo najbolje sprejeto.
    • Naučili se bomo reči ne, brez da bi nas pekla vest ter sporočiti svoje želje in razmišljanja tako, da bi dosegli svoj cilj.
    • Skozi vaje v paru in skupini boste dobili iskreno in dragoceno povratno informacijo o tem kako vas dojemajo drugi in kaj v komunikaciji bi bilo dobro spremeniti.
    • Vprašali se bomo kaj so naše globoke potrebe, kako se prevajajo v vaše besedne konflikte in kako jih bolje skomunicirati, da bi dobili tisto kar si želite.
    • Opremili vas bomo z 10imi glavnimi komunikacijskimi veščinami. Novo zanje boste takoj prenesli v prakso.
    • Pogledali bomo kako aktivno poslušati ter se pogovarjati po načelih asertivne in nenasilne komunikacije.
    • Pogledali bomo kako destruktiven konflikt katerega se po navadi bojimo in izogibamo zamenjati za konstruktiven konflikt, win- win pozicijo in skupne boljše rešitve.
  • Dotaknili se bomo komunikacije med partnerjema, v podjetju, med zaposlenimi, z otrokom itd.

Osnovni cilj: razumeti kako komuniciramo, kako to počnejo drugi ter pridobiti veščine za uspešno komunikacijo in dobre ter kvalitetne odnose.

Mnenja udeležencev delavnic:

DSC_0366

  • ”Od delavnic sem dobila strukturirano vsebino podprto s praktičnimi primeri, kar mi bo koristila pri moji osebni rasti in boljšemu počutju oz. razumevanju sebe in drugih.”
  • ”Delavnice so bile koristna naložba v mojo ”komunikacijsko” prihodnost, saj bom znanje uporabljala z bodočimi strankami. Ker vem, da bom z ljudmi še veliko delala, je bilo zame zelo pomembno spoznati različne stile komunikacije in ravnanja z njimi. Ogromno sem se naučila iz primerov drugih tečajnic, Tanja pa je stvari strokovno utemeljila in podkrepila s primeri.”
  • ”Tanja je super odvodila, ima izkušnje, dobre primere …”

Intervju o komunikaciji

Moje razmišljanje o komunikaciji si lahko preberete v intervju za Caelle z Aleno Bregant.

Ime (obvezno)

Priimek (obvezno)

E-Mail (obvezno)

Telefon

Sporočilo (obvezno)

Ključne besede: stili komunikacije (agresivni, pasivno-agresivni, pasivni), učinkovita, asertivna in nenasilna komunikacija, neverbalna komunikcija, dobra komunikacija med partnerjema, v družini, na delovnem mestu, med zaposlenimi itd.